De strijd tegen losse documenten, onoverzichtelijke spreadsheets en naderende deadlines is constant. Het kost je niet alleen kostbare tijd en energie, maar ook het strategische overzicht.
Wij geloven niet in complexe software. Adalace is ontworpen met één doel: maximale eenvoud. Het is je centrale commandocentrum waar alle informatie samenkomt en overzicht de standaard is, niet de uitzondering.
Een overzichtelijk dashboard met kalenderfunctie dat inzicht geeft op het gewenste niveau zoals portfolio, gebouw of zelfs element.
Meldingen wanneer documenten aflopen
Inzicht in acties uit het verleden
Toekomstige acties inplannen, spreiden en aanpassen
Al die boekwerken zijn vanaf nu verleden tijd. Met Adalace open je zelf een digitaal portfolio waar je al je gebouwen aan koppelt.
Snel invoeren dankzij autofill functie
Eenvoudig filteren en zoeken
Direct duidelijk waar actie nodig is
Snel op locatie controleren of de lift gekeurd is? Je hebt altijd en overal toegang tot Adalace. Even de actuele status checken en weer door!
Realtime koppeling met het systeem
Altijd op de hoogte van actuele stand van zaken
Desgewenst meldingen ontvangen via smartphone
Onze specialisten laten je in een persoonlijke demo graag zien hoe Adalace de rust en controle terugbrengt in jouw gebouwbeheer.