Je team verliest kostbare tijd aan dubbel werk, handmatige invoer en het najagen van informatie. Tijd die je liever aan strategisch beheer zou besteden.
Waar was dat document ook alweer? De eindeloze zoektocht door mappen, systemen en e-mail kost je het overzicht.
Kostbare tijd lekt weg door dubbel werk, handmatige invoer en het constant najagen van de juiste informatie.
Voldoen aan complexe wet- en regelgeving is een uitdaging, met onverwachte risico's bij inspecties en audits tot gevolg.
Wij geloven niet in complexe software. Adalace is ontworpen met één doel: maximale eenvoud. Het is je centrale commandocentrum waar alle informatie samenkomt en overzicht de standaard is, niet de uitzondering.
Een overzichtelijk dashboard met kalenderfunctie dat inzicht geeft op het gewenste niveau zoals portfolio, gebouw of zelfs element.
Meldingen wanneer documenten aflopen
Inzicht in acties uit het verleden
Toekomstige acties inplannen, spreiden en aanpassen
Al die boekwerken zijn vanaf nu verleden tijd. Met Adalace open je zelf een digitaal portfolio waar je al je gebouwen aan koppelt.
Snel invoeren dankzij autofill functie
Eenvoudig filteren en zoeken
Direct duidelijk waar actie nodig is
Snel op locatie controleren of de lift gekeurd is? Je hebt altijd en overal toegang tot Adalace. Even de actuele status checken en weer door!
Realtime koppeling met het systeem
Altijd op de hoogte van actuele stand van zaken
Desgewenst meldingen ontvangen via smartphone
Je complete, digitale gebouwdossier
• Alle documenten, certificaten en onderhoudsrapportages op één plek.
• Altijd en overal veilig en direct beschikbaar.
Altijd aantoonbaar in controle
• Voldoe moeiteloos aan de laatste wet- en regelgeving.
• Wees volledig voorbereid op iedere inspectie of audit.
Bespaar
kostbare tijd